Netsprint i Adrino inwestują w rozwój kompetencji data tech i ad tech
Spółki Netsprint i Adrino koncentrują się na rozwoju wyspecjalizowanych usług z obszaru data tech i ad tech.
2019-11-26, 09:25

Produkty związane z sieciami reklamowymi, emisją reklam oraz rozwojem produktów display, content i native skupia spółka Adrino, którą zarządza Jacek Dymkowski (wcześniej na stanowisku Group Sales Director w Grupie Netsprint). Tym samym, Adrino rozszerza swoją ofertę o nowe produkty reklamowe zarówno mobile, jak i desktop. Adrino ściśle współpracuje z Waytogrow, spółką zarządzaną przez Dominika Czarnotę (CEO). Waytogrow dzięki swojej autorskiej technologii optymalizuje powierzchnię reklamową w serwisach internetowych na potrzeby sprzedaży w modelu programatycznym, zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Netsprint koncentruje się na rozwoju części Netsprint Audience, która funkcjonuje od teraz jako samodzielna firma wyspecjalizowana w gromadzeniu i analizie danych, wykorzystaniu machine learning i rozwijaniu technologii DMP (Data Management Platform). Spółką zarządza Paweł Kowal, który wcześniej obejmował stanowisko Chief Innovation Officer w Grupie Netsprint i zarządzał działem Netsprint Audience. 

Zarówno Adrino, jak i Netsprint Audience to samodzielne podmioty wyodrębnione ze spółki Netsprint S.A. Formalnie, Netsprint Audience będzie jeszcze przez pewien czas operować pod szyldem spółki Netsprint.

KONTAKT / AUTOR
Natalia Gorczyca
Communications Specialist
Grupa Netsprint
665 002 447
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.