Grupa Netsprint wzmacnia zespół komunikacji
Do zespołu Grupy Netsprint, lidera marketingu technologicznego w Polsce, dołączył Tomasz Boguszewicz, który objął stanowisko Communication Managera. Do obowiązków nowego szefa komunikacji będzie należało opracowanie i implementacja strategii komunikacyjnej grupy.
2018-10-01, 10:00

Tomasz Boguszewicz przeszedł do Grupy Netsprint z Agencji Komunikacji Monday, gdzie zajmował stanowisko senior advisor. Wcześniej pracował w dziale komunikacji korporacyjnej Hill + Knowlton Strategies. Wcześniej był dziennikarzem biznesowym, m.in. w “Rzeczpospolitej”.

“W ślad za niedawno ogłoszonymi zmianami w zarządzie Grupy Netsprint, dokonujemy zmian w obszarze komunikacji Grupy. Zatrudnienie Communications Managera z tak bogatym doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej z pewnością przyczyni się do zwiększenia efektywności działań komunikacyjnych spółki” - mówi Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint.


Grupa Netsprint to rozbudowany ekosystem usług stworzony na podstawie własnych produktów, opartych o zaawansowane algorytmy zbierania i przetwarzania danych oraz zintegrowany z technologiami partnerów zewnętrznych, takich jak Adform, AppNexus, Google czy Media Math. Strategia grupy opiera się o zbieranie, analizę i agregację danych. W oparciu o nie Grupa Netsprint świadczy szeroki wachlarz usług. Ich odbiorcami są zarówno kupujący, jak i sprzedający powierzhnię reklamową w internecie.

KONTAKT / AUTOR
Natalia Gorczyca
Communications Specialist
Grupa Netsprint
665 002 447
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.