Nowa jakość danych Netsprint Audience
W Netsprint Audience, największej w Polsce platformie DMP (Data Management Platform) nieustannie wprowadzane są zmiany ułatwiające realizację kampanii online marketingowych oraz podnoszące ich skuteczność.
2019-02-18, 08:00

Zespół ekspertów Grupy Netsprint przebadał dane Netsprint Audience narzędziem Nielsen Digital Ad Ratings i porównał je do europejskich benchmarków z 2018 r. dotyczących desktopu publikowanych przez Nielsen. Badając, skupiono się na trzech grupach:

  • Demografia Twarda - dane deklaratywne pozyskiwane od wyselekcjonowanych dostawców;
  • Demografia Wnioskowana - profile zasięgowe do 52 mln UU bazujące na modelowaniu machine learning;
  • Demografia Wnioskowana Premium - profile zasięgowe do 25 mln UU bazujące na modelowaniu machine learning.

Co wynikło z badania? Trafność danych Netsprint Audience wzrosła o 6 punktów procentowych w stosunku do weryfikacji przeprowadzonej w pierwszym kwartale 2018 r. Poziom On-Target profili demograficznych Netsprint Audience jest w większości kategorii znacznie wyższy niż średnia europejska dla desktopu wynikająca z raportu “Nielsen Digital Ad Ratings Benchmarks and Findings Through Europe” (Q3 2018). Szczegółowe wyniki badania znajdują się poniżej.

Taki wynik to efekt wytężonej pracy data scientists z Grupy Netsprint, którzy udoskonalili algorytmy odpowiadające za proces tworzenia Demografii Wnioskowanej. Mówiąc konkretnie w najszerszych wolumenach zmiana wyniosła 12 punktów procentowych

Co więcej, w poprawie jakości danych pomogła regulacja RODO. Dokładnie ta sama, której w ubiegłym roku wszyscy mieli już dość. Dzięki wdrożeniu RODO Grupa Netsprint jest w stanie lepiej kontrolować ruch od dostawców.

KONTAKT / AUTOR
Natalia Gorczyca
Communications Specialist
Grupa Netsprint
665 002 447
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.