Produkty związane z sieciami reklamowymi, emisją reklam oraz rozwojem produktów display, content i native skupia spółka Adrino, którą zarządza Jacek Dymkowski (wcześniej na stanowisku Group Sales Director w Grupie Netsprint). Tym samym, Adrino rozszerza swoją ofertę o nowe produkty reklamowe zarówno mobile, jak i desktop. Adrino ściśle współpracuje z Waytogrow, spółką zarządzaną przez Dominika Czarnotę (CEO). Waytogrow dzięki swojej autorskiej technologii optymalizuje powierzchnię reklamową w serwisach internetowych na potrzeby sprzedaży w modelu programatycznym, zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Netsprint koncentruje się na rozwoju części Netsprint Audience, która funkcjonuje od teraz jako samodzielna firma wyspecjalizowana w gromadzeniu i analizie danych, wykorzystaniu machine learning i rozwijaniu technologii DMP (Data Management Platform). Spółką zarządza Paweł Kowal, który wcześniej obejmował stanowisko Chief Innovation Officer w Grupie Netsprint i zarządzał działem Netsprint Audience.
Zarówno Adrino, jak i Netsprint Audience to samodzielne podmioty wyodrębnione ze spółki Netsprint S.A. Formalnie, Netsprint Audience będzie jeszcze przez pewien czas operować pod szyldem spółki Netsprint.