Way To Grow oferuje kompleksowe usługi w zakresie zarządzania i monetyzacji powierzchni reklamowej wydawców internetowych i twórców aplikacji. W ekosystemie firmy znajduje się ponad 100 stron www i aplikacji, które każdego miesiąca generują ponad 2,5 mld odsłon reklamowych. Wśród klientów znajdują się m.in. tacy wydawcy jak grupa RMF, grupa Eurozet czy polskieradio.pl.
Spółka aktywnie wzmacnia swoją obecność także poza granicami Polski. W ciągu pierwszych miesięcy ekspansji międzynarodowej do grona klientów Way To Grow dołączyli wiodący wydawcy i sieci reklamowe z Bułgarii, Rumunii, Litwy, Turcji, Bałkanów oraz Indii.
Siła Way To Grow tkwi w umiejętnym połączeniu wiedzy i umiejętności zespołu ekspertów z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi, które umożliwiają szybkie wdrożenie i optymalizację prowadzonych działań. Rezultatem są sięgające nawet 250 procent wzrosty przychodów, jakie odnotowują partnerzy Way To Grow.
„Zakup Way To Grow to strategiczna akwizycja, która wzmacnia potencjał Grupy Netsprint w obszarze programmatic i współpracy z wydawcami. Teraz będziemy w stanie zaoferować naszym partnerom jeszcze bardziej kompleksowe usługi i jeszcze efektywnie wspierać ich biznes. Efektem synergii będzie też intensyfikacja działań na innych rynkach.” – przekonuje Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint.
Way To Grow dołącza tym samym do portfolio spółek tworzących Grupę Netsprint, w tym firmy Netsprint będącej największą w Polsce hurtownią danych o użytkownikach, sieci reklamy mobilnej Adrino, sieci mailingowych Lead R oraz Email Network, a także platformy Content & Influencer Marketingu Whitepress.