Tomasz Boguszewicz przeszedł do Grupy Netsprint z Agencji Komunikacji Monday, gdzie zajmował stanowisko senior advisor. Wcześniej pracował w dziale komunikacji korporacyjnej Hill + Knowlton Strategies. Wcześniej był dziennikarzem biznesowym, m.in. w “Rzeczpospolitej”.
“W ślad za niedawno ogłoszonymi zmianami w zarządzie Grupy Netsprint, dokonujemy zmian w obszarze komunikacji Grupy. Zatrudnienie Communications Managera z tak bogatym doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej z pewnością przyczyni się do zwiększenia efektywności działań komunikacyjnych spółki” - mówi Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint.
Grupa Netsprint to rozbudowany ekosystem usług stworzony na podstawie własnych produktów, opartych o zaawansowane algorytmy zbierania i przetwarzania danych oraz zintegrowany z technologiami partnerów zewnętrznych, takich jak Adform, AppNexus, Google czy Media Math. Strategia grupy opiera się o zbieranie, analizę i agregację danych. W oparciu o nie Grupa Netsprint świadczy szeroki wachlarz usług. Ich odbiorcami są zarówno kupujący, jak i sprzedający powierzhnię reklamową w internecie.