Netsprint Audience z nowymi profilami osób oglądających telewizję. Zdefiniowano też segment nieoglądających TV wcale
W nowej ofercie Netsprint Audience w Adformie znalazły się segmenty użytkowników, które zostały podzielone według czasu spędzanego dziennie na oglądaniu telewizji. Dzięki nim klienci Grupy Netsprint będą w stanie zaplanować skuteczniejsze kampanie reklamowe.
2018-11-21, 10:00

W zależności od czasu przeznaczonego na konsumpcję TV wydzielono cztery profile:

  • Light TV Viewers
  • Medium TV Viewers
  • Heavy TV Viewers
  • Non TV Viewers

Light TV Viewers to osoby, które telewizję oglądają każdego dnia mniej niż jedną godzinę. Medium TV Viewers oglądają od 1 do 2,5 godzinny dziennie. Heavy TV Viewers - ponad 2,5h. Stworzono również liczący blisko 0,7 miliona użytkowników segment Non TV Viewers. To osoby, które w ciągu ostatniego miesiąca nie oglądały telewizji wcale.

Segmenty zdefiniowano w oparciu o badanie na temat konsumpcji TV wśród Polaków metodą CAWI na próbie 25 tys. osób. Grupa Netsprint zrealizowała badanie z agencją badawczą IQS. W ankiecie znalazły się pytania o częstotliwość oglądania programów telewizyjnych „na żywo” na telewizorze lub innym ekranie. Na podstawie udzielonych odpowiedzi panelistów zakwalifikowano do grup Non, Light, Medium i Heavy TV Viewers. W drugim kroku zespół Netsprint Audience wykorzystał algorytmy machine learning by znaleźć użytkowników podobnych do nich bazując na wszelkich posiadanych danych, w tym na ich szczegółowych zachowaniach w Internecie. 

Zastosowanie nowych segmentów

Dla reklamodawców szczególnie wartościowe są segmenty Non TV Viewers oraz Light TV Viewers. Kierowanie kampanii do tych osób może być efektywnym zwiększeniem zasięgu kampanii realizowanych w TV. 

Z kolei segment Heavy TV Viewers jest atrakcyjny dla reklamodawców z branży medialnej. Pozwala na dotarcie do osób ponadprzeciętnie oglądających TV z ofertą promocji np. nowych programów i seriali.

Profile dostępne są już dostępne na koncie Netsprint Audience w Adform.

Netsprint Audience przygotowuje dla klientów segmenty dedykowane konkretnym zainteresowaniom, intencjom zakupowym lub konkretnym wydarzeniom, np. okazjom handlowym.

 

Grupa Netsprint dzięki zasobowi unikalnych danym pomaga klientom w precyzyjnym dotarciu do użytkowników we wszystkich kanałach digital: content marketing, display & programmatic, mobile, email marketing i wideo. Serce rozwiązań Grupy Netsprint to Netsprint Audience - platforma umożliwiająca tworzenie pogłębionych profili użytkowników i ich skuteczne wykorzystanie w kampaniach.

Grupę Netsprint tworzą: Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint, Way to grow oraz WhitePress.

KONTAKT / AUTOR
Natalia Gorczyca
Communications Specialist
Grupa Netsprint
665 002 447
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.