Bezpośrednia integracja oznacza wzrost efektywności przygotowywania i realizacji kampanii z wykorzystaniem danych Netsprint Audience, części Grupy Netsprint. Dzięki integracji „Server to Server” znacząco bowiem zostaje skrócony czas od stworzenia danego segmentu użytkowników do jego dostępności dla osób kupujących. Poprawie ulegają też liczności samych segmentów.
Zmiany wprowadzone przez Netsprint Audience oznaczają, że:
- Kampania dotrze do szerszej grupy odbiorców: liczebność segmentów jest wyższa dzięki wyeliminowaniu jednego procesu Cookie ID matching. Wyeliminowany został dotychczasowy pośrednik, a Netsprint Audience kontaktuje się bezpośrednio z Google.
- Kampanię można uruchomić szybciej: czas między przygotowaniem profilu po stronie Netsprint Audience a jego dostępnością w platformie dla kupujących został zminimalizowany.
- Tworzenie kampanii reklamowej jest łatwiejsze: segmenty Netsprint Audience są lepiej widoczne.
Kampanię można uruchomić szybciej: czas między przygotowaniem profilu po stronie Netsprint Audience a jego dostępnością w platformie dla kupujących został zminimalizowany
Kampania dotrze do szerszej grupy odbiorców: liczebność segmentów jest wyższa dzięki wyeliminowaniu jednego procesu Cookie ID matching. Wyeliminowany został dotychczasowy pośrednik, a Netsprint Audience kontaktuje się bezpośrednio z Google.
Profile standardowe Netsprint Audience można znaleźć w Google Display & Video 360 (dawniej DoubleClick Bid Manager) pod numerem ID 731-805-9005.
Jacek Dymkowski, szef sprzedaży agencyjnej w Netsprint Group: - Na życzenie i według pomysłu klienta możemy przygotować również segmenty dedykowane. Dobrym przykładem są profile noworocznych postanowień czy miłośników sezonowych wyprzedaży, na które mamy obecnie bardzo dużo zamówień. Klienci mają różne potrzeby, dlatego podchodzimy do każdego zapytania indywidualnie. Wszystkie nasze profile dedykowane i standardowe są dostępne w najpopularniejszych DSP, jak np. Adform, Google DV 360 czy Appnexus.
Netsprint Audience to największa w Polsce platforma DMP, która umożliwia precyzyjne targetowanie reklam w najważniejszych kanałach digital marketingu. Netsprint Audience dociera do ok. 25 mln internautów w Polsce.
Platforma jest częścią Grupy Netsprint, w skład której wchodzą: LeadR, Email Network, Adrino, WhitePress i Way to grow. Grupa Netsprint umożliwia stworzenie spersonalizowanego przekazu reklamowego oraz jego emisję w formie reklamy natywnej, display, mobile, social media, w środowisku RTB/programmatic oraz e-mailingach. Grupa Netsprint to obecnie ponad 200 czołowych ekspertów z kluczowych obszarów digital marketingu w Polsce.