Otóż od 1 lutego 2019 r. Netsprint Audience nie zasila już nowymi danymi profili własnych dostępnych przez Eyotę w integracji z DV360. Obecnie Netsprint Audience jest bezpośrednio zintegrowany z DV360. Wszystkie nasze profile są już dostępne przez rozszerzenie PL Audience Netsprint.
To jednak nie powód do paniki. Profile wystawione do tej pory przez integrację Eyota - DV360 nie znikają. Po prostu przestajemy dosyłać do nich nowe dane. Szacujemy, że profile wyzerują się w ciągu miesiąca. Po tym czasie nie będzie można już tworzyć kampanii z użyciem profili Netsprint Audience w tej integracji.
Po co dokonaliśmy tej zmiany? Wprowadza ona kilka usprawnień:
- Szybszy czas ładowania (dzięki integracji Server 2 Server) - od zamówienia profilu do posiadania go w DSP mija nie więcej niż 24h
- Skuteczniejsza kontrola nad wystawionymi danymi. Za całość odpowiada zespół Netsprint Audience w Polsce
- Przejrzystość! Koniec wystawiania profili pod specjalnymi, dedykowanymi numerami. Pojawiła się możliwość wystawienia ich bezpośrednio na konto klienta
Chcesz wiedzieć więcej? Masz pytania? Czekamy! Napisz do nas na adres: profile@netsprint.eu