facebook
Zawsze chętnie bierzemy udział w spotkaniach i konferencjach organizowanych przez naszych partnerów i klientów, dlatego z wielką radością przyjęliśmy zaproszenie od TradeTracker Poland na konferencję Performance Bites: Showcase. Siła Atrybucji. Podczas wydarzenia Radosław Tarczyński, nasz Big Data Solutions Sales Leader, opowiedział o przewagach technologicznych i rynkowych wynikających z operowania w ramach Grupy Netsprint, która agreguje wiedzę i kompetencje wielu spółek związanych z analizą i gromadzeniem danych oraz marketingiem internetowym.? Bardzo dziękujemy zespołowi TradeTracker oraz wszystkim uczestnikom i prelegentom!
2019-06-05, 12:24
facebook
Kto w sieci wykazuje największe zainteresowanie Orange Warsaw Festival, a kto Open'er Festival? Co łączy, a co dzieli te grupy użytkowników internetu? ? Odpowiedzi znajdziecie na grafice poniżej ⬇
Analiza dotyczy aktywności polskich internautów w odniesieniu do średniej populacji Netsprint Audience z ostatnich 30 dni. Prezentowane upodobania (intencje zakupowe, najpopularniejsze marki) dotyczą treści najczęściej konsumowanych przez użytkowników, którzy czytali informacje nt. Orange Warsaw Festival i Open'er Festival w sieci.
Aby dowiedzieć się więcej na temat naszych kompetencji lub zamówić własny raport, napisz do nas na: profile@netsprint.eu ?
Analiza dotyczy aktywności polskich internautów w odniesieniu do średniej populacji Netsprint Audience z ostatnich 30 dni. Prezentowane upodobania (intencje zakupowe, najpopularniejsze marki) dotyczą treści najczęściej konsumowanych przez użytkowników, którzy czytali informacje nt. Orange Warsaw Festival i Open'er Festival w sieci.
Aby dowiedzieć się więcej na temat naszych kompetencji lub zamówić własny raport, napisz do nas na: profile@netsprint.eu ?
2019-05-30, 14:33
facebook
Kto z wyprzedzeniem i z największą częstotliwością przeczesuje internet w poszukiwaniu prezentów na Dzień Matki? ? Co cechuje tę grupę użytkowników? Sprawdźcie wyniki naszej analizy!*
(Zapominalskim przypominamy, że Dzień Matki obchodzimy w najbliższą niedzielę. Tak, to jest niedziela handlowa. ?)
*Analiza dotyczy aktywności polskich internautów w odniesieniu do średniej populacji Netsprint Audience z ostatnich 30 dni. Prezentowane upodobania (intencje zakupowe, najpopularniejsze marki) dotyczą treści najczęściej konsumowanych przez użytkowników, którzy czytali informacje nt. prezentów na Dzień Matki w sieci.
Aby dowiedzieć się więcej na temat naszych kompetencji lub zamówić własny raport, napisz do nas na: profile@netsprint.eu ?
(Zapominalskim przypominamy, że Dzień Matki obchodzimy w najbliższą niedzielę. Tak, to jest niedziela handlowa. ?)
*Analiza dotyczy aktywności polskich internautów w odniesieniu do średniej populacji Netsprint Audience z ostatnich 30 dni. Prezentowane upodobania (intencje zakupowe, najpopularniejsze marki) dotyczą treści najczęściej konsumowanych przez użytkowników, którzy czytali informacje nt. prezentów na Dzień Matki w sieci.
Aby dowiedzieć się więcej na temat naszych kompetencji lub zamówić własny raport, napisz do nas na: profile@netsprint.eu ?
2019-05-24, 11:04
facebook
Już w najbliższy wtorek, 28 maja, Nikodem Sarna i Tomasz Musial ze spółki Waytogrow należącej do Grupy Netsprint poprowadzą warsztaty podczas IAB Forum Bulgaria o tytule „Climbing the ad tech mountain or how to be programmatic savvy?". Wszystkich obecnych na miejscu zapraszamy do wysłuchania wystąpienia, a Tomkowi i Nikodemowi życzymy powodzenia! :)
2019-05-23, 16:25
facebook
Zaufanie do marek, mediów i treści internetowych było tematem przewodnim konferencji Digital Day 2019 — How do you trust? w Belgradzie, podczas której Tomasz Musiał i Nikodem Sarna z Waytogrow wygłosili prelekcję pt. „How to maximize publishers' programmatic revenue?". Zgodnie z ideą przyświecającą temu wydarzeniu, było bardzo merytorycznie i bardzo edukacyjnie, czyli tak jak lubimy najbardziej ?
2019-05-20, 10:48
facebook
Nasza reprezentacja w biegu Ekiden nie zawiodła! :)
Eliza, Ewelina, Artur, Piotr, Nikodem i Tomek – gratulujemy kondycji i samozaparcia! Kiedy my zaczynaliśmy leniwą sobotę, Wy przemierzaliście Park Szczęśliwicki w deszczu i gorącu. W poniedziałek zgłosimy się do Was po porady, jak zmusić się do takiego wyczynu, kiedy jedyne, na co się ma ochotę to zabunkrowanie się pod kołdrą... ?
Eliza, Ewelina, Artur, Piotr, Nikodem i Tomek – gratulujemy kondycji i samozaparcia! Kiedy my zaczynaliśmy leniwą sobotę, Wy przemierzaliście Park Szczęśliwicki w deszczu i gorącu. W poniedziałek zgłosimy się do Was po porady, jak zmusić się do takiego wyczynu, kiedy jedyne, na co się ma ochotę to zabunkrowanie się pod kołdrą... ?
2019-05-18, 21:01
facebook
Już 16 maja, podczas pierwszego dnia konferencji Digital Day 2019 — How do you trust? w Belgradzie Tomasz Musiał i Nikodem Sarna ze spółki Waytogrow należącej do Grupy Netsprint opowiedzą o sposobach na maksymalizację przychodów wydawców internetowych.
Jeśli również bierzecie udział w w wydarzeniu, zachęcamy do wysłuchania prelekcji chłopaków i ucięcia z nimi pogawędki! :)
Jeśli również bierzecie udział w w wydarzeniu, zachęcamy do wysłuchania prelekcji chłopaków i ucięcia z nimi pogawędki! :)
2019-05-10, 12:52
facebook
Umiejętne wykorzystanie internetowych narzędzi czy mediów społecznościowych może przynieść wymierne efekty sprzedażowe. Jak najlepiej zadbać o skuteczny marketing w sieci? Wyjaśniamy na łamach portalu Interaktywnie. Zachęcamy do przeczytania!
2019-05-08, 10:22
facebook
Chcesz rozwijać swoją wiedzę w zakresie zarządzania narzędziami adserver i programmatic? Znasz podstawy języków: HTML, CSS i JavaScript? Aplikuj na stanowisko Specjalisty ds. reklamy internetowej (szczebel juniorski) i dołącz do zespołu WayToGrow – lidera branży programmatic w Polsce.
2019-04-24, 09:42
facebook
Znasz języki HTML, CSS i Javascript? Masz doświadczenie w pracy z którymkolwiek z powszechnie znanych adserverów (np. AdManager, Adocean, Appnexus, Smart, itp.)? Szukasz nowych wyzwań zawodowych?
WayToGrow, jedna ze spółek należących do Grupy Netsprint, poszukuje osoby, która dołączy do zespołu obsługującego wydawców w obszarze sprzedaży powierzchni reklamowej w kanale programatycznym na rynku międzynarodowym. Brzmi ciekawie? Dowiedz się więcej i aplikuj! ⬇
WayToGrow, jedna ze spółek należących do Grupy Netsprint, poszukuje osoby, która dołączy do zespołu obsługującego wydawców w obszarze sprzedaży powierzchni reklamowej w kanale programatycznym na rynku międzynarodowym. Brzmi ciekawie? Dowiedz się więcej i aplikuj! ⬇
2019-04-23, 10:35
facebook
Wielkanoc już za pasem. ? Niektórzy z nas zastanawiają się, jak dotrzeć z komunikacją do użytkowników, którzy nie zdążyli z przygotowaniami oraz prezentami na święta i szukają jeszcze pomysłów i produktów na ostatnią chwilę. W tym celu przygotowaliśmy świąteczny profil: Easter 4 Latecomers dostępny pod tą samą nazwą w DV360 oraz Adform.
W razie pytań, zapraszamy do kontaktu: profile@netsprint.eu
#NetsprintAudience
W razie pytań, zapraszamy do kontaktu: profile@netsprint.eu
#NetsprintAudience
2019-04-17, 08:30
facebook
Nasz utalentowany zespół ekspertów Data Science (zajmujący czołowe miejsca w konkursach Kaggle!) szuka specjalisty na stanowisko Data Scientist: http://bit.ly/Netsprint_Data_Scientist. ? Pasjonujesz się algorytmami machine learning i masz doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w języku Python lub R? A może znasz kogoś, kto szuka pracy w tym obszarze?
Sprawdź poniższe ogłoszenie! ⬇
Sprawdź poniższe ogłoszenie! ⬇
2019-04-15, 09:58
facebook
Dlaczego influencer marketing jest trendem 2019 roku i jaka jest jego przewaga nad innymi działaniami marketingowymi? Ile kosztuje influencer marketing i jak cena przekłada się na wyniki? Odpowiedzi na te pytania doskonale zna Patrycja Górecka-Butora z WhitePress, jednej ze spółek Grupy Netsprint. Patrycja nie zamierza jednak zachować tej wiedzy tylko dla siebie i chętnie się nią podzieli podczas szkolenia z influencer marketingu organizowanego w Warszawie już 24 kwietnia. Polecamy i dajemy pieczątkę ze znakiem jakości Grupy Netsprint! Więcej informacji i zapisy na: https://www.whitepress.pl/szkolenie/influencer/warszawa.
2019-04-13, 10:00
facebook
Jak napisał znany influencer Paulo Coelho: Ludzie uczą się w 25% od mistrza, w 25% słuchając samych siebie, w 25% od przyjaciół, a w 25% uczy ich czas.
Tym razem macie okazję nauczyć się czegoś od mistrza, a nawet dwóch. Nasi mistrzowscy koledzy z WhitePress, Tomasz Biegun i Tomasz Stopka chętnie podzielą się z Wami wiedzą na temat SEO i content marketingu podczas najbliższych szkoleń w Warszawie. Jeśli zapiszecie się na dwudniowe szkolenie do poniedziałku 15 kwietnia, zapłacicie o całe 400 zł mniej! Więcej na: https://www.whitepress.pl/szkolenie/warszawa
PS: Paulo Coelho napisał też wiele innych ciekawych rzeczy, ale na naszych szkoleniach nie znajdziecie więcej jego mądrości ;)
Tym razem macie okazję nauczyć się czegoś od mistrza, a nawet dwóch. Nasi mistrzowscy koledzy z WhitePress, Tomasz Biegun i Tomasz Stopka chętnie podzielą się z Wami wiedzą na temat SEO i content marketingu podczas najbliższych szkoleń w Warszawie. Jeśli zapiszecie się na dwudniowe szkolenie do poniedziałku 15 kwietnia, zapłacicie o całe 400 zł mniej! Więcej na: https://www.whitepress.pl/szkolenie/warszawa
PS: Paulo Coelho napisał też wiele innych ciekawych rzeczy, ale na naszych szkoleniach nie znajdziecie więcej jego mądrości ;)
2019-04-12, 08:30
facebook
W Grupie Netsprint nie tylko analizujemy dane i prowadzimy kampanie marketingowe – od dzisiaj wydajemy też książki! (Nie, nie jest to spóźniony żart na Prima Aprilis ?)
WhitePress, jedna z naszych spółek, przygotowała pierwszą polską książkę o influencer marketingu. „Influencer marketing od A do Z” to 4 rozdziały praktycznych wskazówek, 36 komentarzy ekspertów, 11 case studies polskich kampanii, a także zestawienie prawie 200 influencerów z 22 kategorii tematycznych. Nad publikacją pieczę sprawowała Patrycja Górecka-Butora. Gratulujemy i zachęcamy do zakupu na https://www.whitepress.pl/ksiazka-influencer-marketing! ?
WhitePress, jedna z naszych spółek, przygotowała pierwszą polską książkę o influencer marketingu. „Influencer marketing od A do Z” to 4 rozdziały praktycznych wskazówek, 36 komentarzy ekspertów, 11 case studies polskich kampanii, a także zestawienie prawie 200 influencerów z 22 kategorii tematycznych. Nad publikacją pieczę sprawowała Patrycja Górecka-Butora. Gratulujemy i zachęcamy do zakupu na https://www.whitepress.pl/ksiazka-influencer-marketing! ?
2019-04-09, 14:48
facebook
Strajk nauczycieli to duże wyzwanie dla rodziców, którzy muszą zorganizować swoim dzieciakom opiekę i zajęcia. Aby wesprzeć wszystkie mamy i tatów w Grupie Netsprint, zaprosiliśmy ich pociechy do naszego biura – tutaj czekały na nie bajki, konsola do gier, zwiedzanie biurowca i krótkie wprowadzenie do data science ;)
Netsprintowe przedszkole jest otwarte dla dzieci przez cały czas trwania strajku. Jeśli chodzi o nas, z przyjemnością zatrudnilibyśmy je na stałe!
Netsprintowe przedszkole jest otwarte dla dzieci przez cały czas trwania strajku. Jeśli chodzi o nas, z przyjemnością zatrudnilibyśmy je na stałe!
2019-04-08, 16:06
facebook
Czas na wiosenne porządki. Poznaj nasze nowe oblicze: odświeżone logo, zmienione barwy i zaprojektowane od nowa strony internetowe. Teraz możesz w bardziej przystępny i przejrzysty sposób przeczytać o tym, co robimy, jakie mamy produkty i kompetencje.
Witaj w House of Data! https://grupanetsprint.pl
Witaj w House of Data! https://grupanetsprint.pl
2019-04-08, 11:40
facebook
Holding Dirlango oraz fundusz Innova Capital powołały nową spółkę doradczą w zakresie wykorzystania danych i technologii w marketingu: DataTech Advisory. Trzymamy kciuki! :)
2019-03-26, 13:48
facebook
Dziękujemy wszystkim, którzy widzieli się z nami dziś rano podczas Netsprint Audience Update – krótkiego spotkania dotyczącego nowości w produktach Netsprint Audience, połączonego z prelekcjami ekspertów z Nielsen LATAM, Adform oraz IQS. Mamy nadzieję, że Wam również pomogło to rozjaśnić ten ponury dzień. :) Do zobaczenia następnym razem!
#NetsprintAudienceUpdate #NetsprintAudience
#NetsprintAudienceUpdate #NetsprintAudience
2019-03-15, 13:07
facebook
Podczas pierwszego dnia konferencji I Love Marketing℠ 13-15.03.2019 poszerzamy naszą wiedzę z zakresu influencer marketingu. Jeśli też tu jesteście i macie ochotę porozmawiać o wrażeniach, wnioskach i inspiracjach, szukajcie Olgi! :) #ilovemkt
2019-03-13, 14:03
facebook
Już w ten piątek organizujemy spotkanie z cyklu Netsprint Audience Update, podczas którego opowiemy o nowościach w produktach Netsprint Audience. Na uczestników czekają również prelekcje ekspertów z Nielsen LATAM, Adform i IQS, a także pyszne śniadanie i dobra kawa na udany początek dnia. ☕? Zapraszamy wszystkich klientów oraz partnerów Grupy Netsprint i zachęcamy do zapisów na http://bit.ly/Netsprint_Audience_Update.
Do zobaczenia! ?
#NetsprintAudience #NetsprintAudienceUpdate
Do zobaczenia! ?
#NetsprintAudience #NetsprintAudienceUpdate
2019-03-12, 15:10
facebook
„Kapitan Marvel” to pierwsza produkcja Marvel z kobiecą superbohaterką. Tuż przed premierą filmu sprawdziliśmy, kto najczęściej czytał informacje o wytwórni Marvel w Internecie. Czy wyniki są dla nas zaskoczeniem? Trochę tak, a trochę jednak nie... :)
Analiza dotyczy aktywności polskich internautów w odniesieniu do średniej populacji Netsprint Audience z ostatnich 30 dni. Prezentowane upodobania (intencje zakupowe, najpopularniejsze marki) dotyczą treści najczęściej konsumowanych przez użytkowników, którzy czytali informacje nt. Marvela w sieci.
Analiza dotyczy aktywności polskich internautów w odniesieniu do średniej populacji Netsprint Audience z ostatnich 30 dni. Prezentowane upodobania (intencje zakupowe, najpopularniejsze marki) dotyczą treści najczęściej konsumowanych przez użytkowników, którzy czytali informacje nt. Marvela w sieci.
2019-03-08, 08:54
facebook
Jaki prezent wybrać na zbliżający się Dzień Kobiet? ?
Nasi data scientists zbadali aktywność polskich internautek w lutym 2019 pod względem najbardziej popularnych marek i najczęstszych intencji zakupowych dla kobiet w poszczególnych przedziałach wiekowych. Jeśli szukasz pomysłu na podarunek z okazji 8 marca, możesz się zainspirować rezultatami badania! ;)
Aby dowiedzieć się więcej, napisz do nas na: profile@netsprint.eu.
#datascience #NetsprintAudience #DzieńKobiet
Nasi data scientists zbadali aktywność polskich internautek w lutym 2019 pod względem najbardziej popularnych marek i najczęstszych intencji zakupowych dla kobiet w poszczególnych przedziałach wiekowych. Jeśli szukasz pomysłu na podarunek z okazji 8 marca, możesz się zainspirować rezultatami badania! ;)
Aby dowiedzieć się więcej, napisz do nas na: profile@netsprint.eu.
#datascience #NetsprintAudience #DzieńKobiet
2019-03-06, 09:12
facebook
„Przyszłość Grupy Netsprint to dane, machine learning, algorytmy i platformy takie jak WayToGrow czy WhitePress, spółki wchodzące w skład Grupy." O naszych ambitnych planach w wywiadzie na portalu Wirtualnemedia.pl opowiedział Lukasz Wejchert, acting chairman Grupy Netsprint. Polecamy lekturę – jest i inspirująco, i merytorycznie! :)
#GrupaNetsprint #bigdata #machinelearning #contentmarketing
#GrupaNetsprint #bigdata #machinelearning #contentmarketing
2019-03-04, 08:28