facebook
Rafał Wyszyński, Chief Data Officer, na scenie podczas Adform Summit.

Ktoś z Was był na konferencji❓ Jak wrażenia❓
2018-10-04, 16:25
facebook
"Każdy pojedynczy konsument ma indywidualną wartość dla
rozwoju biznesu. Kluczem jest odpowiednia segmentacja tych
użytkowników, dotarcie do nich z odpowiednio dobranym
komunikatem w odpowiednim czasie i miejscu."

Dorota Łoboda-Kąkowicz, Dyrektor Działu Strategii z artykułem w raporcie Interaktywnie.

Czytaliście już? ;-) ➡️ https://bit.ly/2ND2N3H
2018-09-27, 16:00
facebook
"Najistotniejsze wartości jakie niesie ze sobą programmatic dla reklamodawcy to automatyzacja procesu zakupowego z dostępem do bardzo szerokiego inventory z użyciem danych o użytkownikach."

Aneta Gąsiorek, Publisher & Partnership Director, udzieliła komentarza do raportu Interaktywnie.

Cały raport i wypowiedź Anety ➡️ https://bit.ly/2ND2N3H
2018-09-26, 18:21
facebook
Nikodem Sarna, Head of Business Development CEE&Partnerships Network, 25 września z wystąpieniem na Internet Hungary 2018.

Temat prezentacji to „Kiadók és a programmatic kapcsolata”, czyli słów parę o słodko-gorzkiej relacji pomiędzy wydawcami, a technologią ?
2018-09-25, 15:14
facebook
Rośniemy❗

Do Grupy Netsprint dołącza krakowska spółka Way To Grow specjalizująca się w optymalizacji powierzchni reklamowej wydawców w modelu programmatic.

Witamy na pokładzie :-)
2018-09-18, 14:17
facebook
Oto najważniejsze tematy niedawno zakończonej konferencji DMEXCO.

Naszym zdaniem należy je traktować jako silne trendy na 2019 rok.

➡️ efektywne dotarcie do użytkownika: waga personalizacji z poszanowaniem jego prywatności, inspiracja poprzez szeroko rozumiany wartościowy content i promocja przez natywne formaty reklamowe (osadzone na stronie WWW wydawców)
➡️ reklamodawcy rozwijają własne ekosystemy danych z perspektywy swoich konsumentów, które wzbogacają danym 3rd party
➡️ aby wzmocnić efekt i zasięg, publikacje contentu na blogach warto wspierać równolegle działaniami z influencerami

A jakie trendy w digital marketingu są najważniejsze dla Ciebie?
2018-09-17, 13:23
facebook
Jędrzej Sękowski i Michał Jankowski reprezentują nas na Mobile Trends Conference for e-commerce

"Mobile już nie jest narzędziem asystującym. Z każdym rokiem rośnie jego rola w procesie zakupowym. Użytkownicy coraz śmielej korzystają z płatności mobilnych. Patrząc na dynamikę zmian zachowań użytkowników, można pokusić się o stwierdzenie, że w ciągu kilku najbliższych lat mobile stanie się jednym z głównych kanałów wpływających na decyzje zakupowe użytkowników"
2018-09-14, 15:46
facebook
Na DMEXCO 500 specjalistów od digital marketingu odpowiada na żywo jakie działania są dla nich najbardziej skuteczne.
Oto dwa najciekawsze pytania, które zostały zadane.

Jakbyście na nie odpowiedzieli❓
2018-09-12, 18:52
facebook
The game is the game.. ⚽ czyli jak dotrzeć z przekazem reklamowym do kibiców, ale nie tylko, skoro większość z nich używa adblocków?

Netsprint odpowiada w poniższym tekście ?

http://admonkey.pl/jesli-myslisz-ze-reklama-display-skierowana-do-kibicow-pilki-noznej-do-nich-trafia-to-jestes-w-bledzie
2018-06-26, 12:57
facebook
O największym w Polsce badaniu: Człowiek z Adblockiem, piszą Wirtualnemedia.pl
2018-06-25, 09:52
facebook
Jacek Dymkowski i Darecki Werelich ekspertami IAB Polska ???

Prestiżowe grono ekspertów tworzą osoby o najwyższych na rynku kompetencjach w obszarze digital marketingu, którzy swoją wiedzą i merytorycznym zaangażowaniem dzielą się w ramach prac Grup Roboczych działających w IAB Polska.


https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/eksperci-ia
2018-06-22, 15:56
facebook
Jeśli myślicie, że nie ma nas w najważniejszym podsumowaniu funkcjonowania rynku online w Polsce, to... tak! Jesteście w poważnym błędzie ?
Jacek Dymkowski analizuje sytuację w obszarze #mobile, jednym z atrakcyjniejszych kawałków digital tortu. Wyzwania, przewidywane wydatki reklamodawców na ten kanał czy kierunki rozwojowe, jakich możemy się spodziewać.
Czytajcie z tego wszyscy :)

Zapraszamy do lektury:
➡https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-strategiczny-internet-20172018/
#RaportStrategiczny IAB Polska #Internet 2017/2018
2018-06-20, 12:32
facebook
Z wielką przyjemnością ogłaszamy :)
Katarzyna Dudzińska-Sroga nowym Dyrektorem Sprzedaży Bezpośredniej w #NetsprintGroup ?

Katarzyna Dudzińska-Sroga jest ekspertem w zakresie efektywnej sprzedaży. Na objętym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem sprzedaży do klientów bezpośrednich i regionalnych, budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz realizację strategii spółki, opartej na data-driven marketingu.

https://marketingprzykawie.pl/personalia/katarzyna-dudzinska-sroga-na-czele-sprzedazy-bezposredniej-netsprint-group
2018-06-19, 09:10
facebook
W kolejną podróż podczas IAB HowTo: Alice in Programmaticland zabierze Was Aneta Gąsiorek, która oprowadzi po świecie #RODO z perspektywy prowadzenia działań digital w oparciu o dane?

Z prezentacji ekspertki Netsprint dowiecie się m.in. jak prowadzone są kampanie oparte o dane 1st i 3rd party - kto i jaki status ma w najbardziej typowych procesach. Poznacie także aspekty techniczne w procesie przekazywania ID usera między platformami DMP/DSP/SSP oraz jakie są podstawy prawne przetwarzania danych.
Do zobaczenia w poniedziałek w Centrum Nauki Kopernik :)
2018-06-15, 13:54
facebook
Nikodem podczas IAB HowTo: Alice in Programmaticland zabierze Was w zaczarowany świat modelowania look-alike, który realnie powiększa skalę prowadzonych działań digital, przy równoczesnym zachowaniu wysokiej precyzji dotarcia.

Ekspert Netsprint pokaże jak wykorzystywać unikalne algorytmy oraz pogłębioną analizę danych, żeby rozpoznawać użytkowników podobnych do tych, którzy są wartościowi z punktu widzenia reklamodawców.
Zapraszamy na #HowToDo IAB Polska już 18 czerwca
2018-06-14, 15:18
facebook
Nowy tydzień. Nowe możliwości. Nowe po #FORUMIAB owe newsy ?

Dziś o wystąpieniu Mateusz Boczar i Pawła Goduli przeczytacie w relacji Brief.pl. Eksperci Netsprint w bloku #CZŁOWIEK pokazali, że zrozumienie potrzeb ludzi, z którymi chcemy się komunikować, ich oczekiwań i doświadczeń, powinno być celem samym w sobie, bez którego trudno mówić o sukcesie prowadzonych działań digital.

http://brief.pl/forum-iab-2018-to-czlowiek-i-jego-emocje-musza-byc-w-centrum-zainteresowania-branzy-marketingowej
2018-06-11, 16:22
facebook
Gazeta Wyborcza pisze o wynikach największego w Polsce badania: Człowiek z Adblockiem, które zostało zaprezentowane podczas tegorocznego #FORUMIAB2018 ?
2018-06-08, 08:31
facebook
Jacek Dymkowski teraz podczas #FORUMIAB2018
2018-06-07, 12:54
facebook
To już dziś!
Jacek Dymkowski z Netsprint opowie o możliwościach i szansach wykorzystania danych w działaniach digital z najbardziej osobistego urządzenia w historii. Czyli BIG DATA z małego telefonu.
Zapraszamy o 12.40 do sali 4 (blok #technologia).
2018-06-07, 10:53
facebook
Człowiek z AdBlockiem. Mateusz Boczar i Pawel Godula podczas #FORUMIAB2018
2018-06-06, 14:56
facebook
Adblokowicze. Jedna z najatrakcyjniejszych target group dla reklamodawców i wydawców. W Polsce jest ich aż 8 mln, ale wciąż niewiele o nich wiadomo.
Do dzisiaj. ?
Wyniki największego w Polsce badania Człowieka z Adblockiem już za kilka godzin wybrzmią podczas tegorocznego FORUM IAB 2018: sold out.
Analiza zrealizowana przez Mateusz Boczar i Pawła Godulę z Netsprint to unikalna i pogłębiona eksploracja ponad 1 000 000 cookies pochodzących z platformy DMP #NetsprintAudience, które zostały przebadane w ponad 500 różnych wymiarach.
Zapraszamy o 14:10 (sala 1, blok #człowiek) :)
2018-06-06, 08:06
facebook
Kolejne uderzenie Netsprint na tegorocznym FORUM IAB 2018: sold out ?

Witamy w świecie bez reklam. W świecie, w którym użytkownicy zagłosowali adblockami, ponieważ nie spełniliśmy obietnicy personalizacji przekazu i zalewaliśmy reklamami na ślepo. Powrót do użytkownika jest lekcją do odrobienia na już. Musimy poznać go na nowo, zrozumieć jego intencje, dowiedzieć się, kim on tak naprawdę jest i co chce nam powiedzieć..

O tym, jak to zrobić i dlaczego wykorzystanie danych ma wielkie znaczenie, już 6 czerwca w bloku #CZŁOWIEK opowiedzą nasi eksperci Mateusz Boczar i Paweł Godula.
Zapraszamy!
2018-06-01, 14:24
facebook
Nie przegap najlepszej prezentacji na FORUM IAB 2018: sold out ?

Dziś nie ma drugiego urządzenia, które wiedziałoby o nas tak wiele. Towarzyszy nam w każdym momencie życia, powoli stając się powiernikiem większości naszych sekretów. Ilość śladów pozostawianych w smartfonach, opisuje użytkowników dokładniej, niż jakiekolwiek inne informacje.
Czy marketerzy mogą wykorzystywać te dane, może powinni, a jeśli tak, to w jaki sposób?
Z tymi i innymi pytaniami już 7 czerwca w bloku #TECHNOLOGIA zmierzy się Jacek Dymkowski, Agency Sales Director w Netsprint
2018-06-01, 14:05
facebook
Are you ready to change? Netsprint confirms! ?

Dziś jesteśmy na #HMGC2018, ponieważ uwielbiamy inspirujące wydarzenia, pełne innowacyjnych, digital - rozwiązań w obszarze najnowszych technologii i marketingowych trendów.

#GO Havas Media Group
2018-05-23, 15:21
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.