facebook
Rośniemy! ? Do naszego zespołu dołączył Jacek Dymkowski! ? Jako Agency Sales Director będzie odpowiedzialny za rozszerzenie współpracy z domami mediowymi i agencjami reklamowymi oraz rozwój produktów opartych o dane i reklamę natywną.
Wzmocnienie zespołu Netsprint o kompetencje Jacka to kontynuacja naszej strategii opartej na data-driven marketing.

Lepiej być nie mogło :)

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jacek-dymkowski-agency-sales-director-netsprint
2018-05-08, 08:49
facebook
A long time ago in a digital galaxy far, far away.. Wait! ⏹ This is happening now!
Meet #NetsprintGroup at IAB Forum 2018 (Sofia, Bulgaria)! Our company will be represented by Nikodem Sarna and Tomasz Musial. They will conduct workshops: Boost your programmatic revenues by 100% (or more…) ?
During the workshops they will shed some light on how to increase your programmatic revenues even by 100%, whether header bidding is a threat or a real game changer, and how to deal with walled gardens as well as other tech challenges we are all about to face in 2018.

Publishers used to have a simple and easy to manage monetization model: ad server and maybe a tag-based supply-side platform to fill unsold impressions. Now the picture is way more complicated. There are many new solutions in terms of data science, ad technology and yield optimization showing up and it has become a big deal to build all relevant skills within a one organization.
2018-04-23, 14:33
facebook
Nie możecie tego przegapić ? Już jutro startuje #IABEurope Virtual Programmatic Day H1 2018, który poświęcony będzie hot trendom wpływającym na rozwój #programmatic: GDPR, header bidding & auction dynamics, jakości danych czy transparentności w tym modelu zakupu reklam.

Szczegóły darmowego webinaru znajdziecie tutaj ➡ https://bit.ly/2Fo3S88 ⬅ Zaś link do rejestracji będzie w komentarzu.
Zapraszamy!
2018-04-18, 10:41
facebook
Kolejne szkolenie organizowane przez WhitePress, na którym trzeba być :)
Co ➡ Influencer Marketing // Gdzie ➡ Kraków // ➡ Kiedy: 25.04

Na szkoleniu dowiesz się:
✅Dlaczego influencer marketing jest trendem 2018 roku i jaka jest jego przewaga nad innymi działaniami marketingowymi?
✅Ile kosztuje influencer marketing i jak cena przekłada się na wyniki?
✅Jak przygotować strategię współpracy z influencerami, zaplanować budżet i określić grupę docelową?
✅Gdzie szukać influencerów do kampanii?
✅Jakie są dobre praktyki współpracy z influencerami i dlaczego warto ich przestrzegać?
✅Czy influencer marketing sprawdzi się w każdej branży?

#NetsprintGroup tworzą: adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz #WhitePress
2018-04-16, 15:10
facebook
Rekrutacja trwa! Programmatic Traffic Wanted!

Link w komentarzu.
2018-04-16, 09:13
facebook
Trwa właśnie warsztat #IABInternetWeek, który prowadzi Paweł Godula, Chief Data Scientist w #NetsprintGroup.
Paweł to nasz główny naukowiec, odpowiadający za wydobywanie wartościowych sygnałów z danych w największej w Polsce platformie DMP #NetsprintAudience ?
2018-04-13, 10:19
facebook
Dobrego szkolenia ciąg dalszy #employerbranding :) Rahim Blak dla #NetsprintGroup - najlepszego ekosystemu firm adtech i martech, który tworzą: LeadR, Email Network, adrino, WhitePress i Netsprint ?
2018-04-12, 16:24
facebook
Jesteśmy po najlepszym szkoleniu social media! ? Rahim Blak dziękujemy za moc INSPIRACJI! Bez wątpienia #toByłoDobreSzkolenie
2018-04-12, 16:03
facebook
Wykorzystaj niepowtarzalną szansę ? Sprawdź swoje analityczne skillsy oraz zobacz jak wykorzystywać potencjał 1st i 3rd party data do podnoszenia efektywności retargetingu i prospecingu.
Już w ten piątek podczas #IABInternetWeek Paweł Godula przeprowadzi warsztaty z wykorzystywania i modelowania danych na przykładzie case study #NetsprintGroup z branży retail.

Szczegóły tutaj➡https://www.internetweek.pl/agenda8/warsztat13_netsprint
2018-04-11, 11:23
facebook
Na lepszy piątek mamy dla Was 15 wskazówek ekspertów, które zrewolucjonizują Wasze kampanie influencer marketingowe.
Zaproszeni przez WhitePress goście specjalizują się w różnych obszarach marketingu i podpowiadają, jak realizować poszczególne etapy współpracy z twórcami, by osiągnąć sukces.

Polecamy lekturę bardzo
2018-04-06, 09:54
facebook
Drodzy, spędźcie ten czas dobrze.

Zespół #NetsprintGroup
2018-03-30, 14:33
facebook
Attention ? Jeśli chcesz budować jedno z najbardziej innowacyjnych przedsięwzięć na rynku digital, dobrze czujesz się w analityce web oraz lubisz się uczyć i rozwijać to szukamy właśnie Ciebie! :)

Programmatic Traffic Wanted ?

Do Twoich zadań będzie należeć:

➡ Planowanie, realizacja i koordynowanie kampanii #programmatic
➡Definiowanie kampanii reklamowych w systemie adserwerowym, w tym generowanie skryptów retargetingowych, kodów trackujących oraz sprawdzanie poprawności implementacji
➡Analiza skuteczności realizowanych kampanii reklamowych
➡Wsparcie dla klienta w rozwiązywaniu kwestii technicznych
➡Wnioskowanie i optymalizacja kampanii zgodnie z założonymi celami reklamowymi
➡Raportowanie przebiegu projektu
➡Równoczesna praca dla wielu klientów/na wielu projektach marketingowych

Zapewniamy:
➡Pracę w firmie będącej liderem w zakresie tworzenia systemów reklamowych w Polsce
➡Pracę w młodym, przyjaznym i profesjonalnym zespole, który uwielbia to, co robi i zawsze służy wsparciem
➡Kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy
➡Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia przy prowadzeniu projektów dla najbardziej znanych marek
➡Szkolenia i udział w konferencjach podnoszących kwalifikacje
➡Opiekę medyczną i inne dodatki do wynagrodzenia

Czekamy na Twoje CV pod adresem: mariola.palczynska@netsprint.eu
W temacie zaznacz: PT :)
2018-03-30, 10:57
facebook
#Programmatic uważany jest za jeden z najważniejszych motorów rozwoju digital marketingu i nikogo nie trzeba przekonywać o możliwościach, które dają wysokiej jakości #data oraz dobrze wykorzystana unikalna i autorska technologia w efektywnym docieraniu do użytkownika.

Tyle w praktyce :) O teorii, specjalnie dla NowyMarketing, w iście akademickim stylu, rozprawia ekspert #NetsprintGroup Nikodem Sarna. Polecamy mocno
2018-03-26, 13:12
facebook
#BreakingNews Mamy jeden z najlepszych zespołów Data Science w Polsce❗
Team Netsprint znalazł się w ➡Top 2%⬅klasyfikacji niedawnego światowego konkursu Data Science organizowanego przez Google, Perspective oraz Kaggle ❗Na 4551 wszystkich startujących zespołów z całego świata, team #Netsprint zajął 88 miejsce ❗Wyprzedzając przy okazji paru Top Data Scientist na świecie (ranking obejmujący 80 tysięcy zawodników z całego świata) :)
To OLBRZYMI sukces a także potwierdzenie, że w obszarze analityki, danych i programmatic mamy BARDZO wysokie kompetencje. Jesteśmy po prostu ekspertami.
Wypracowane rozwiązanie, ze względu na jego olbrzymi potencjał, będziemy testować na naszym unikalnym produkcie Look-Alike.

Sam konkurs polegał na zbudowaniu modelu matematycznego, który w automatyczny sposób będzie wykrywać hejt w komentarzach internetowych. W tym celu zespół Netsprint przygotował ponad 150 modeli matematycznych opartych o Sztuczną Inteligencję i sieci neuronowe. Stworzony schemat analizował ponad 150 tysięcy historycznych komentarzy, sklasyfikowanych według emocjonalnego nacechowania, a następnie z dokładnością do 0,9870 określał skalę hejtu w kolejnych 150 tysiącach komentarzy. Rozwiązanie zespołu Netsprint osiągnęło skuteczność 0.9870, a najlepsze na świecie 0.9885.

https://www.kaggle.com/c/jigsaw-toxic-comment-classification-challenge/leaderboard
2018-03-23, 10:04
facebook
Dane tak bardzo zmieniły świat reklamy online, że dziś naprawdę trudno wyobrazić sobie zaplanowanie i realizację kampanii bez wykorzystania 3rd party data. Są łatwo dostępne*, oferują szeroki wachlarz targetowania oraz dobrze użyte, mają realny wpływ na całościowe ROI działań marketingowych.
Sytuacja zmienia się jednak w przypadku 1st party data, które ze względu na ograniczoną ilość utrudniają prowadzenie działań zasięgowych.
Oczywiście nie jest to bariera nie do przeskoczenia i temu tematowi poświęcone będzie jutrzejsze wystąpienie Nikodem Sarna z #NetsprintGroup, który podczas Programmatic Masterclass 2.0, opowie o łączeniu zasięgu (dane własne) z precyzją w modelu #programmatic.

*my polecamy dane agregowane w największej w Polsce platformie DMP #NetsprintAudience. Wysoka jakość, czyli dotarcie on target, potwierdzone zostało przez Nielsen Digital Ad Ratings (nasze wyniki znacząco przewyższają wartości referencyjne dla Europy).
2018-03-19, 11:10
facebook
Kilka minut temu wystartowała konferencja #CMOSummit2018, która jest świetną okazją do sprawdzenia i poznania możliwości #NetsprintGroup.

O 13:30 nasi prelegenci: Leszek Kobylinski i @Pawel Godula pokażą, jak zamieniać dane w złoto i z wykorzystaniem #MachineLearning oraz Sztucznej Inteligencji docierać do tych użytkowników, którzy nie doszli do ostatniego etapu ścieżki konwersji (mniej niż 10% osób wchodzących na stronę).
Następnie o 15:00 rozpoczyna się część nieoficjalna, czyli Speed Dating. Przy naszym stanowisku spotkacie: Paweł Kowal, Sylwia Krysik-Myśliwiec, Leszka Kobylińskiego, Magdalena Jabłońska oraz Pawła Godulę.

Do zobaczenia! :)
2018-03-14, 10:12
facebook
Kolejny tydzień zaczynamy z prawdziwym przytupem :) Za rozwój największej w Polsce platformy DMP - #NetsprintAudience - odpowiedzialny będzie Rafał Wyszyński, który z początkiem kwietnia obejmuje nowo utworzone stanowisko Chief Data Officera.
Dołączenie Rafała Wyszyńskiego do zespołu Netsprint to kontynuacja naszej strategii, która koncentruje się na dynamicznym rozwoju produktów i rozwiązań wykorzystujących dane.

https://marketingprzykawie.pl/personalia/rafal-wyszynski-chief-data-officerem-firmie-netsprint
2018-03-12, 18:05
facebook
Team #NetsprintGroup pojechał po kolejne ZŁOTO na Zjazd Reklamy ?????

#kibicujemynaszym #takdobrzyjaknaszerozwiązania #mówimyjakjest #piąteczek #idzieto
2018-03-09, 15:17
facebook
Rola CMO i marketingu ewoluuje tak szybko, jak zmienia się oblicze reklamy digital. Nadszedł czas, aby zmierzyć się z wyzwaniami tej transformacji. Podczas #CMOSummit2018 zaproszeni prelegenci odczarują popularne hasła jak #BIGDATA czy #ROI. My szczególnie polecamy wystąpienie Leszek Kobylinski i Pawła Goduli z #NetsprintGroup, którzy opowiedzą o tym jak wykorzystywać potencjał danych o użytkownikach, żeby realizować konkretne cele biznesowe.

Organizatorem konferencji jest Shortlist Consulting

#TurningDataIntoGold #MówimyJakJest #DataMining #CustomerJourney #oTwojeROIzadbamyJakOnaszeCookies
2018-03-08, 09:07
facebook
Wiedza oparta na praktyce ? To hasło Akademii WhitePress, która właśnie wystartowała ?? Nowy projekt edukacyjny będzie przybliżać narzędzia marketingowe poprzez wartościowe webinary, publikacje oraz szkolenia :)
Netsprint jest dumnym partnerem tej super inicjatywy
2018-03-05, 12:03
facebook
Za nami spore wydarzenie ???Na specjalne zaproszenie #IABEurope Artur Banach Founder & Chief Strategy Officer #NetsprintGroup oraz Paulina Zyśk, Director of Programmatic Department w Wirtualna Polska, prezentowali kondycję i kierunki rozwoju polskiego ekosystemu zautomatyzowanej reklamy, która podbiła serca marketerów na całym świecie
2018-02-22, 15:26
facebook
Łukasz Ciechanek specjalnie dla Magazyn Online Marketing analizuje relacje między #nativeads vs #contentmarketing ? Jest to symbioza, wojna czy może wyrachowane partnerstwo? ?
Z tekstu dowiecie się m.in. ➡czym powinna charakteryzować się reklama natywna, a czym content marketing? ➡czy w 2018 content marketing będzie wciąż popularny? ➡czy wydatki na reklamę natywną w 2018 wzrosną?➡Czy reklama natywna i content marketing powinny iść w parze, czy lepiej skupić się tylko na jednej z form?

Polecamy bardzo gorąco!!!
2018-02-22, 09:52
facebook
No to bUm!?? LeadR łączy dane z własnego DMP z 3rd party data najważniejszych platform reklamowych (Google, YouTube, Facebook, Twitter, Snapchat, LinkedIn oraz DSP, jak Adform czy #DBM) i tworzy nowy dział #performance #marketing. Szefem zostaje Paweł Ważyński ekspert w obszarze #SEM, #PaidSocial i #display ? Zespół prowadzony przez Pawła był wielokrotnym laureatem prestiżowych konkursów branży
2018-02-14, 11:57
facebook
Kolejne mocne uderzenie #NetsprintGroup ?? Spółki tworzące NSG - LeadR, adrino, Email Network, WhitePress oraz Netsprint - integrują swoje rozwiązania dla Wydawców
2018-02-13, 08:50
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.